14 March 2014

Bufday wish dari Mr.Google

Taadaaaa~~~~

Owh~ baru ku tahu encik google pun akan wish bufday kat aku. Siap letak kat front page search engine bagai. Siap ade nama tuh~!! *Sorry name kasi tutup skit, heee~

Ok excited skit. Biase la budak baru tau pasal bende alah nie. 

Aku nie kan membership google+. Baru je setahun lebih pakai google+. So, aku memang suka pakai google sebab boleh link ke mana2. Nak dapat wish nie kene log in dulu google+ baru dia boleh detect tarikh lahir kita. 

Dan yang paling best Allah bagi aku nyawa untuk meneruskan hidup aku. YEAH!!! I'm still ALIVE~~~!!!!!

alhamdulillah

Itulah hadiah yang aku dapat lepas bangun dari tidor tadi.

Aku hampir 12 tahun tak sambut bufday. Keluarga aku sambut pun untuk budak2 kecik je, macam adik2 aku tu. Tapi aku dah besar memang tak sambut dah. Tapi tak kesah sangat sebab aku bersyukur masih ade keluarga yang lengkap lagi. Setiap tahun bila sampai je bufday aku mesti sama je dengan hari2 lain. Tak der ape yang berbeza dan menarik pun yang berlaku selama 12 tahun dari last bufday aku. Dapat present dari orang lain memang tak pernah la kan. Sebab aku tak ramai kawan. Kenapa aku tak ramai kawan? (less friend less drama) susah nak cari kawan yang betul2 kawan kat dunia akhir zaman nie. Setakat kenalan tu ramai lah.

Dan.....bukan ramai sangat yang ingat dan tahu pun tarikh lahir aku nie. Sebab aku suka berahsia. Kawan aku wish bufday pun sebab dapat tau dari FB dan sebagainya. Sekarang FB and seumpama denganya tu aku dah buang jauh2 hampir setahun so....paham2 je la tak der wish sebab diorang tak ingat. Orang yang dekat dan tau bufday aku pun tak ingat hari ni hari lahir aku. Aku pun malas la nak bagi tau. Buat tak tau sudah, janji empunya badan happy dengan hidup sendiri,

*apsal aku menyimpang plak nih!?

ok bye.



Control Macho skit....
Aaauuummmmm~~!!!





No comments:

Post a Comment