11 June 2015

For the forth time

Hari tu aku kluar ngan budak tu pergi IOI mall kat putrajaya. Pergi sana sebab dia nak main ice skating. Bagi aku ice skating ni first time aku cuba dalam seumur hidup. Banyak kali aku tersungkur kedepan masa main bende alah tu. Biasa nya kalau roller blade brake dia kat belakang tapi ice skating break dia kat depan. Sebab tu la aku asyik sangkut kat ais tu pastu jatuh. Hahaha..... banyak jugak orang jatuh time tu, so tak perlu malu pun.

Petang skit tengok wayang cerita Tomorrow land. Sebenarnya aku nak tengok cerita San Andreas cuma cerita tu start malam pulak. So terpaksa tengok tomorrow land (walaupun cerita dia bagi aku tak best... hehe~)

Dan yang ni lagi tak boleh bla sebab aku terlepas cakap untuk belanje dia satu gambar masa aku chat dengan dia sebelum2 ni. So terpaksa aku berselfie ngan dia jugak. (#akutaksukatangkapgambar)

Lepas tu aku pergi main arcade. Yup, aku memang suka gila pergi arcade.

Sebenarnya aku tak tau nak cakap macam mana.
Kadang2 aku curious dengan apa yang jadi.
Kalau nak di ikutkan aku sekadar ikut flow dengan keadaan sekeliling.

Sometime what we planned never goes to what we want....
By the way, I just want thanks to you for take me to try many things that I never do.

No comments:

Post a Comment