28 December 2012

Hari Terakhir Sekolah (Form 5)

ASSALAMUALAIKUM~~

6 disember 2012 - nie hari last aku sekolah dan hari nie jugak aku habis SPM (hahaha...). Walaupun gembira habis sekolah dan habis SPM, tapi~ (ye lah kan, nanti mesti la rindu kat kengkawan). Habis jer last paper time tu (aku time nie abis paper ekonomi asas) ade la budak exited menjerit MERDEKA!! WooHOo!! ...haha, seronok habis SPM dan sekolah katekan. Aku plak malas la nak jerit2 bagai, so abis jer paper mula la diorang snap2 gambar, mintak maaf kat kengkawan, pastu kitorang pun hantar buku teks kat bilik spbt.

Tapi aku punye buku teks aku tumpang kat rumah kawan aku. Malas nak bawak pergi sekolah takut kene curik ngan budak2 yang buku teks die hilang. Lepas jer amik buku teks kat rumah kawan aku, pastu aku pun masuk sekolah balik. Time nie aku terserempak ngan budak pompuan kelas aku, sebenarnye aku nak pulangkan hard disk yg aku pinjam dari diorang. Tapi lepas bagi jer hard disk tu terus diorang job aku (jadi victim kene baling tepung, huhuhu~ T_T ). So terpaksalah aku hantar buku teks dengan baju yang dah kene tepung. Dekat depan bilik spbt macam2 karenah manusia ade.... ader yang kene baling tepung (mcm aku kene, hehehe), ader yang conteng2 baju, dan ader jugak yang lepak2 saje nak habiskan moment2 akhir bersama ngan kengkawan yang lain.

Akhir kate sampai sini je lah aku cerita pasal hari last aku sekolah yer. Sebenarnye ade banyak lagi bende yang nak di cerita, cume kadang2 kenangan tu susah nak digambarkan dgn kata2. (^_^)


harap dpt jumpe korang suatu hari nanti~

No comments:

Post a Comment