31 December 2014

Final Exam And NEW YEAR 2015

Hari ni last aku final exam, subject English. Subject ni boleh tahan senang dari mana2 subject yang aku amik tahun nie. Yang lain tu cam..... hummpphhh, mula lah kerja perah2 otak sampai kering. Alhamdulillah nasib baik semua soalan aku jawab, tapi exam sahaja tak mencukupi. Dah la assignment aku teruk, markah tak tau lah dapat berapa. Sepanjang aku belajar kat kolej ni dari foundation sampai degree, sem 1 degree ni lah paling teruk sebab assignment die susah skit sebab aku newbie. First time jadi teruk camni. Ingatkan aku boleh bawak semua subject. Haish~ nampaknye kene usaha lebih skit. Anime2 and gaming, kene kurangkan...

Tahun ni punya cerita macam2 dah jadi kat aku. Cuma aku asyik terlupa apa yang berlaku dan tak sempat nak taip kat blog nie. Aku ni dah tak de subscribe internet. Aku update nie pun pinjam wifi mane2 ntah.

Esok dah tahun baru. azam tahun nie hampir semua aku achieve. 

Jadi semoga tahun baru korang semua bermula dengan baik dan juga hari2 seterusnya.


No comments:

Post a Comment