17 February 2013

Dream such a Dream in a Dream

Aku tak jangka yang aku bergaduh dengan orang yang aku suka. Aku macam tak percaya. Renungan mata die tengok kat aku macam betul2 dah benci kat aku. KENAPE INI BERLAKU!!!!  *apehal aku emo plak nie!?

Waktu tu berlalu dengan cepat. Aku tak ingat sangat ape yang jadi mase tu. Die pandang aku dengan muke biase tapi kalo tengok kat renungan mate die memang marah kat aku. Mase tu aku kat satu pasar raya (tak tau name) tengah jalan2 seorang diri pastu aku terserempak dengan die.

Tapi die tak tegur aku and aku pun tak tegur die. Die cume pandang muke aku je dengan pandangan tak puas hati (memang macam dah malas nak layan aku). Aku tak tau nak cakap ape kat die.

Tiba2 kawan aku datang (kawan sekolah lama, satu kelas) pastu die ajak aku pegi usha2 barang kat dalam pasar raya tu (aku pun pelik pahal budak ni tetiba ader kat situ). Aku just follow die sebab time tu aku tak der bende nak buat. Aku pun follow lar kawan aku tu dari belakang and aku pun usha budak yang aku suke tu lagi sekali tapi die memang betul 2......(ntah la aku tak tau nak describe camne lagi, memang macam mate tak puas hati, and macam kecik hati pun ade) dan die bla camtu je.

Nak dipendekkan cerita lepas habis round2 satu pasar raya tu aku pun balik lah. Mase nak turun bawah aku pun terserempak dengan die lagi sekali and mase tu aku nampak die kluar ngan lelaki lain. HAH! aku terkejut *tapi tak der la terkejut sangat. Aku rase mungkin die memang dah benci kat aku so aku terpaksa lah biarkan.
Aku pun bla dari situ buat2 tak tau, turun pakai eskalator pergi tingkat bawah.....

Aku rase sedih skit (-_-)
Ya Allah, kenape ini terjadi-
Lepas tu semua menjadi gelap...........




~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~



And Then aku tersedar..............

Rupenye yang tadi tu hanya mimpi....



No comments:

Post a Comment