29 July 2013

Final Exam semester 1

*ehem~
Assalamualaikum.......

Hari nie aku menduduki final exam untuk sem 1. Tadi baru jer selesai jawab paper BI & BM. Kalo nak di ikutkan paper mid-term BI, aku rase susah skit (skit jer lah) tapi markah aku pun seciput jer.....hahaha tu lah sape suroh tak study. Yang paper Bm pulak like a piece of cake. Aku rase mcm soalan skolah rendah je~~

Tapi dah final exam, pergghhh~~!! BM dia macam gaban susah die. Mase nie pulak aku tak study untuk BM. Jawab soalan merapu jer. Lagi2 bahagian C pasal soalan definisi dan huraian. Aku dah la  tak hafal bende alah cam tu. Aku jawab pun sebab aku cari 'hint' kat soalan objektif (kalo ader jawapan kat situ mmg nasib la kan).

Untuk BI plak aku study, sebab tu aku dapat jawab. Tapi bahagian essay tu tak tau lah kan. Aku bab2 grammar nie dah la low skit. Tapi alhamdulillah semua soalan aku jawab. 


Aduh~~!! mcm mane la markah aku nanti. Aku dah la tak nak gagal, malas seyh nak repeat paper nie. Nak tunggu exam, pastu kene bayar lagi. Perrghhh.....

Lepas nie aku dah la ader beberapa paper nak kene jawab (tinggal lagi 4 paper). Pastu sempat lagi update blog. Hahahaha......

*Dan yang tak bley blah tadi alarm handset aku berbunyi time exam. Dah lar bunyi die kuat, pastu alarm aku tu aku letak lagu (tettttt). Huhuhu, segan  siottt~~~. Berbunyi dua kali plak tu. Time tu jam kat handset aku salah, aku set alarm pukol 5 pagi tapi jam aku lambat 3 jam. So, berbunyi lah time exam (handset aku time nie kat dalam beg)....mase tu ader lecturer matikan alarm aku (tapi die tekan snooze), pastu die dtg kat aku suroh off phone. And then, after off.....alarm tu berbunyi lagi. Handset aku tu walaupun off sekali pun tetapi alarm tetap berfungsi....hahahaha


No comments:

Post a Comment