04 August 2013

Good Bye Semester 1

~~~~Assalamualaikum~~~~

Hari tu aku ader cerita pasal final exam untuk semester pertama nie. 
Kehkehkeh, cepat nye mase berlalu, sekejap jer aku dah abis sem 1.
Wal hal baru jer 3 bulan masuk kolej, hahaha.
Nie sebab aku amik foundation kat kolej tu, hohoho.....

Tapi aku rase little bit disappointed with myself. Sepatutnye aku kene blaja dengan bersungguh2 dan tekun. Tapi lain pula jadinye, ari tu dah pasang niat nak belajar btol2 tapi.... (nie semua malas punye pasal la.... -_- ")


Aku tak tau la macam mane result aku nanti. Kalo terpaksa repeat paper, perghhh bertambah2 malas pulak aku nak menunggu. 
Bende dah lepas nak buat macam mane kan~?
Tu la sape suroh tak nak study, (hikhikhik ^_^)

Yang dah lepas tu biarlah ia berlalu pergi selembut angin di dini hari.
*poyo giler berpuisi bagai :P

Aku abis sem pertama nie pun dalam bulan puasa. So, kitorang buat iftar kat bukit bintang jer... dekat ngan kolej kitorang. Yer la, dah abis sem pertama katekan....hahaha.

Dan yang tak boleyh bla, lagi beberapa hari jer nak raya...hahaha.

Eh~!! dah nak raya? sekejapnye rase...

No comments:

Post a Comment