19 August 2013

Semester 2

~~~~haahhhh~~~~


Permulaan hari untuk semester kedua yang biase-biase. Keluar dari rumah langit dah mula nak gelap. Layan corner kat bukit area rumah aku tu....perhhh feel abis, walaupun aku bawak kapcai jer pergi kolej. 

Sampai la kat pertengahan jalan hujan plak turun dengan lebatnye. Aku mase tu kat traffic light. Lepas lampu bertukar hijau aku pun terus ke stesyen minyak berdekatan sebab nak tumpang berteduh~~ *macam nie lah naik motor, hujan skit kene stop.

Hujan pun dah mula nak reda, aku pun teruskan perjalanan ke kolej. Usha meter minyak dah nak sampai ke empty. AKu pun berhenti ke stesyen minyak berdekatan. Lepas isi minyak aku terus pergi kolej. Tengah park motor tetiba hujan lebat turun balik. Tak sempat nak betolkan rambut sangat, terus masuk ke dalam kolej.

Lari, hujan~!!!! hahaha.....
Lepas tu masuk kelas, macam biase sesi berkenalan bersama lecturer baru dan sedikit penerangan, bla,bla,bla....

Dah abis kelas terus pergi medan selera sebab perut dah lapor~~

Makan dan terus makan.....

Last2 time bayar, check2 kat beg dan poket seluar wallet aku plak tak der...Pergghhh~~!!

Nasib baik ader kawan aku time tu. Aku pun pinjam duit dia pergi bayar.

Tapi hati gua tak tenang oiii wallet hilang~!

Dah la dalam tu ader i/c, kad bank, lesen, and ntah la aku pun lupa ape yang aku simpan kat dalam tu (gambar2 aweks tak der eh~). Lepas tu masuk kelas kedua. Hati masih lagi tak tenang. Dah la first time hilang wallet kat luar. Pastu malas nak buat report itu ini.

Tadi pun belajar macam nak tak nak jer. Dah la tadi mata pelajaran paling aku suka (programming). Lepas abis kelas aku pun balik.

Pergi kat tempat parking motor terus bukak seat ambik helmet. Pastu amik jaket pakai. 

And then aku rase something yang pelik. Pahal plak jacket aku tetiba rase berat skit nih!?
Last2 usha kat bahagian poket jaket tu wallet aku kat situ da~~

Fuhhhh~~syukur, nasib baik takder orang cilok jaket aku. Jaket aku tu aku simpan kat dalam helmet sebenarnye~~ And jaket tu pun bukannyer lawa sangat pun, orang terdesak jer yang sanggup curi jaket tu....huhuhu

*baru aku ingat time aku isi minyak tadi aku terus simpan wallet tu kat dalam poket jaket...
*LOL~~!!! 
* :P


~~SMILE~~

No comments:

Post a Comment