30 April 2013

Ada apa Dengan Mimpi ?

Mimpi? Kenape aku cerita pasal mimpi pulak nie?

Hari tu aku pergilah menjenguk blog2 orang dan aku ader terbaca banyak artikal pasal mimpi dan dekat facebook aku ader terbaca post satu group nie pasal mimpi.

"Kalau kita selalu mimpi orang yg kita suka maknenye dia tengah rindu kat kita."

Tapi kadang2 mimpi nie datang daripada Syaitan/Jin. Aku pun malas la nak ambik serius pasal mimpi nie sebab setiap ketentuan telah dibuat oleh Allah.

Nak diceritakan kat sini ialah aku memang banyak kali mimpi pasal seseorang yang aku suka. Aku dapat mimpi nie semenjak aku keluar dengan dia. Semenjak tu aku banyak kali mimpi pasal die. Tapi dalam mimpi tu aku dengan die memang tak bertegur.  2 bulan lebih la aku asyik mimpi jumpa dia. Tapi semenjak aku jarang chat dengan die, memang susah aku nak dapat mimpi jumpa dia lagi.

Lagipun aku nie macam nak tak nak je layan die. Tapi ader sebab kenape aku buat camtu. 

*Empunya badan sahaja tahu perkara sebenar




No comments:

Post a Comment